Sunday, August 28, 2011

Day 10: A photo of the item you last purchased

30 Days blog challenge dah sampai hari ke-10...


n lagi 2 hari kita dah nak sambut Hari Raya Aidilfitri...

Kebetulan tadi baru keluar shopping raya. Perghhh..baru nak shopping ek! Teman mak memborong segala bagai khazanah yang diperlukan untuk raya. Memang jenuh la aku mengangkut semua tu. Sampai rumah memang lepak giler...report kat mr.E kesayangan aku nak tidur kejap. Penat woooo....


Ni nama dia tiket bas.
Yeahhh...aku balik KL naik bas jek.
Bakal mengangkut 1 luggage n beg baju & beberapa beg yang lain.
Bawak banyak barang hanya dengan naik bas jek??? Ape ada hal...cyek tak kisah non :P
Apa motif tepek gambar kat sini???
Ok fine..nak tunjuk muka raya sebenarnya.
Muka raya yang dah kurang dari segala makhluk perosak muka. Tapi still ada jugak bekas jerawat yang degil sangat. Degil nak tinggalkan muka ku yang dah licin lagi mulus. Wahhh...mulus? apakah?
Semua ni kesan dari aku makan VCO tu.
Pasal ada yang request suruh buat entry lepas ambil VCO tu, nanti kalau free insyaAllah akan dibuat. Sekarang agak M.A.L.A.S nak buat ...
Ok fine...dah berjela membebel.
Sebenarnya tepek gambar tu nak bagitau aku baru beli tudung syria hitam tu. Hahaha...tudung syria untuk pagi raya bagi orang pemalas yang tak ada mood raya macam aku.
Sekian itu saja pasal my last purchased before raya. Selamat Hari Raya blogger <3

No comments: