Thursday, August 25, 2011

Day 4: Your favourite photographof your bestfriend

Ni challenge hari ke-4 yang K.I.V. hari tu. Sebab laptop aku charger rosak. So, tak boleh la nak gode2 gambar my bestfriend.



aku, Akmar, Elyia n Fifi


Kteorang berkawan baik since lower 6 lagi kat HSBP. Masa upper 6 pulak kteorg la 4 gadis melayu terakhir kat kelas tu. Only...Alhamdulillah still kawan sampai sekarang even masing2 dah ada haluan kehidupan masing2.



Nad, aku n Diya

Ingat lagi...kteorang kenal sebab sama2 masuk nasyid masa MHS kat UM dulu. Kebetulan pulak satu kos (APM). Pergi kuliah sama2 shopping sama2 turun makan sama2 Kira banyak benda la yang sama2



aku, Nad, Ain n Diya

Ni kenangan masa sambutan hari raya dekat kolej last year...



Fana n aku

Kenal Fana pulak masa orientasi kat APM dulu. Sama2 tak ada kawan. Kebetulan pulak sama2 dari BP (Johor). Fana dari Parit Sulong jek.


Love korang sangat2 <3.


Mereka lah bestfriend aku insyaAllah sampai bila2...Aminnn.

No comments: