Tuesday, August 23, 2011

Day 5: What makes you different from everyone else?

Dah tak macam challenge rasanya. Sebab awal2 jek dah rasa malas giler nak update benda ni. Wakakaka...


Challenge hari ni...
apa yang membuatkan aku BERBEZA dari orang lain.



What do you think???


Aku rasa, I'm just an ordinary person macam orang lain jugak.
Rasanya tak ada kot extra ordinary pada aku.
Bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang. Bersyukur dengan tempat yang aku berdiri sekarang. Aku tahu aku bukan seorang yang ada impian yang hebat tapi untuk mencapai sesuatu yang hebat aku perlukan orang sekeliling yang hebat.


Mungkin di mata orang lain aku nampak hebat. Terpulang.
Tapi nothing special on me.
Sentiasa mencuba apa yang ada dihadapan.
Sentiasa jatuh dan bangun 'sendiri'.


Siapa yang kenal aku lebih tahu untuk menilai diri aku.
Yang tak berbeza langsung dari orang lain.

Apapun aku sayangkan orang yang sayangkan diri aku.

No comments: