Friday, September 2, 2011

Day 11: 5 facts about you


Assalamualaikum & selamat hari raya blogger yang comel lagi kiut miut...


Aku TERskip beberapa hari. Maklum la...hari raya...dekat kampung line teramat la sangat slow...tak boleh nak online.


Kembali pada 30 days blog challenge pasal 5 facts about me


  • Anak dara sulung kepada emak&abah + student UM + cinta hati mr.E kesayangan

  • Seorang yang agak pemalu. Siapa yang kenal saya dari dulu sampai sekarang memang kenal saya dengan sifat itu. Tapi bila dah lama kenal dah jadi kawan boleh jek aku gelak sakan gurau senda dengan depa semua.

  • Sangat2 gilakan novel & kasut tumit tinggi. Sangat menjadi kegilaan tapi tak semestinya ada banyak koleksi, kan??

  • Sangat tak suka dipuji. Ini serious sangat2!!!

  • Sangat sukakan lelaki yang Simple & Smart... ni pun serious jugak!!! plus kacak lagi hensem bergaya...wahhh!!! ni kadang2 jek. tapi hati lagi penting beb...


*nak kenal siapa saya? kawan la dengan saya...

No comments: