Tuesday, September 6, 2011

Day 15: A TV show you're currently addicted to.




Tak larat nak update panjang berjela...ciput jek la mampu. Penat...seharian bersama girlfriends tersayang. Tengok Karipap-karipap cinta. Nanti2 la baru update...


Sekarang aku tengah dok syiokk giler layan cerita ni.




Kasih Alia
Setiap Isnin - Khamis 7.oo malam



Sinopsis:


Mengisahkan tentang konflik dalam keluarga yang berpoligami. Yuhanis (Sheila Rusly) sebagai isteri pertama Shariff mempunyai anak iaitu Qausar (Shaarnaz), Qistina (Irma Hasmie) dan Qasrina (Yatt Hamzah). Manakala Zulaikha (Zarina Zainoordin) sebagai isteri kedua mempunyai anak iaitu Kasih (Fida Ibrahim) dan Qabil (Iqram Dinzly).


Full sinopsis tengok SINI jek ye...Penat taip pepanjang.




Aku pun dok layan giler2 cerita ni...sangat sangat sweet. Suka tengok Hariz Azhan (Kamal Adli) yang bajet comel jek bila layan Kiki tu. Ana Lu'lu (Nora Danish) pulak sangat sweet + cantik + comel jek...Pluto yang sangat comel.



Ana Lu'lu
Setiap Selasa 9.00malam





Sinopsis:


ANA LU’LU mengisahkan seorang gadis periang (Ana Lulu), sering tampil dengan cara berpakaian pelik dan menarik perhatian orang untuk memerhatikannya.
Ana bekerja sebagai pembantu jurujual di sebuah kedai bunga bersama seorang kenalan baru, Bunga. Konflik percintaan bermula apabila Harris telah jatuh hati dengan Ana. Walau bagaimanapun, Ana sedang menyulam cinta dengan Fadzil. Lulu tidak menyedari Fadzil sering mempergunakannya demi wang.

Habis sudah...bubye =)

No comments: