Monday, September 12, 2011

Day 21: A photo of your favourite place to eat.




Hari ke-21 berkisah pasal tempat makan kegemaran. Tapi apa yang aku nak kisahkan kat sini bukannya kegemaran tapi THE MOST tempat makan yang aku pergi. Sebab aku & family jenis yang memang TAK makan dekat luar. So, tempat2 makan memang TAK la aku tahu sangat.




Yeahhh...aku memang sangat teramat kerap pergi makan dekat tempat atuk tua yg serba putih ni. Sebab??? sebab senang + cepat + sedap hingga menjilat hari. Lagi2 duduk KL ni. Time keluar shopping jenjalan ke Mid, TS ke mana2 jek la...memang KFC la yang paling senang. Sampai kadang2 dah naik muak rasa nak muntah asyik dok telan ayam kfc tu.


Sampai hari tu ada kfc dekat rumah memang aku buat donow jek. Dah tak lalu nak makan kfc lagi. Kalau teramat lapar sangat boleh la kot makan.



Kebiasaannya aku order snake plate jek...

tu pun kadang2 tak habis...



ni time jenjalan shopping dekat Masjid Jamek dgn roomate ku last year



ni pulak time sambut birthday kawan ku.

KFC dekat sebelah UM jek...tapi jauh jugak perjalanan.


Ok ceita kfc habis dah. challenge tinggal 9 hari jek ni.

No comments: