Tuesday, September 13, 2011

Day 22: A letter to someone who has hurt you recently...




Cik Dotdotdot
18 Tmn Dotty
Malaysia

13 September 2011

Menemui cik Dotdotdot yang mungkin kini sedang berselang-lenang. Tak payah la nak bajet selfish sangat. Tak ada faedah pun. Menyusahkan aku lagi ada la. Kalau bajet dah bagus sangat, baik kau buat jek benda alah tu sendiri. Tak payah susah payah aku perah otak sampai stress giler nak fikir. Banyak benda lain lagi yang aku kena setel daripada kau seorang. Kalau nak selfish sangat, apa kata kau buatkan untuk aku. Kan senang. Tak payah la aku serabut kepala. Selfish tu tak menguntungkan pun macam orang jual ikan dekat pasar pagi tu.

Sekian. Terima kasih...

Yang benar,

MAI'sarah

2 comments: