Friday, September 16, 2011

Day 25: Short term goals for this month and why.

30 Days blog challenge...

'Goal' untuk bulan ni? Apa ye???


Aku dapat kembalikan gastrik aku yang dah lama tak muncul tuptup jek ada balik. Hahaha...patut ke ini dibanggakan? Belasah jekkkk. Gara2 itu aku kena stop makan VCO yang tujuan utama nya mesti la nak kurus. Buang segala lemak yang terkumpul tu. Tapi apa kan daya...hajat tidak kesampaian. Huhuhu...sedihhhh


Lagi??? Aku dapat handle banyak projek yang sememangnya suka sangat2 buat aku stress...Aku ni memang senang nak stress. Serabut kepala hotak dengan benda alah ni semua. Aku datang sini nak study la wokkk...tapi...sebeban kerja aku dapat. Memang korang nak buli aku ke hape ni ha??? sedih tau. Kalau mak aku tau ni memang disuruh nya aku resign jek. Tapi aku dah try nak resign tapi tak boleh!!! stress wokkk...takut jek pointer turun jek. Dah la pointer baru jek naik naik sikit2. Ya Allah, Tuhan yang mendengar rintihan ini...bantulah aku Ya Rabbi...aku tak mampu tanpa bimbingan Mu.


Ape kes? sentap tengok aku punya 'goal' ke? Hahaha...'goal' aku semuanya sedih2 belaka, kan. Redo jek la (aku memang redo jek kerja nya)...

No comments: