Monday, January 2, 2012

Jenjalan di petang hari cari mood nak exam...

Assalamualaikum...hye uollss


Hari ni teramatlah bosan duduk menghadap laptop ni. Dari tengah hari (sebab bangun lambat - perangai buruk). Kejap buka facebook. Tutup. Buka twitter. Tutup. Buka blog orang. Tutup. Ulang benda yang sama jek sepanjang hari. Bosan hokeyyy...


Sedang aku cuba tidur2 ayam di atas katil yang tak empuk. Roomate aku siap boleh ajak keluar. Jenjalan jek katanya. Bosan duduk dalam bilik. Baru kau rasa bosan ea? Hahaha. sama la kita, awak. Bergegas aku bangun siapkan diri (padahal malas giler nak keluar).




Arah tuju utama: Tasik Varsiti, UM jek
(gambar di sekitar tasik)

cik rumate saya


ni aku. wee~~

apa yang awak2 nampak?
aku nampak benda yang positif + negatif (eh? lantak deorang la nak buat apa pun)





Hokeyyy. Bosan giler duduk kat tasik tu. Tak tahu nak buat apa. Cuma bergambar sakan jek. Angin pun tak rasa.






Tempat seterusnya. Exam hall (yang baru)


cehhh. semangat betul pergi sana. Semangat tak semangat la. Tempat exam baru hokeyyy. First time jejak kaki. Baru siap katanya. So, perlulah aku menapak guna kudrat kaki berjalan ke exam hall tu. Jauh hokeyyy. Gigih. Dah la time exam pepagi buta. 8.30 pagi.

Hadoiii. Kena set alarm sebelum tidur. Tidur ke?



(gambar sekitar exam hall)


posing jap




Hokeyyy. Penat pusing2 kat situ. Penat posing jek.



Next station. Pasar malam kerinci. Here I come!!!


aku berjaya mentedarah nih. setelah 3 hari tak makan nasi. eh? diet katanya (padahal makan hati berulam jantung jek sekarang nih)









akhir sekali. good luck untuk semua student UM. terutama yang start exam esok hokeyy. Good luck untuk aku jugak. padahal tak study lagi ni.

No comments: