Friday, May 17, 2013

Yeah! Kita tempah nama tulisan khat

Assalamualaikum dan hai...


Sepanjang seminggu (13-17Mei) fakulti aku mengadakan Festival Akademi Pengajian Melayu. Banyak aktiviti berlangsung di samping ada juga jualan di booth di foyer fakulti. Jualan tulisan khat antara aktiviti jualan yang ada. Aku tertarik dan semangnya berminat tentang tulisan khat. Dan atas sebab itulah aku sanggup tunggu giliran petang rabu itu semata-mata nak minta pak cik Moonir buatkan khat nama untuk aku. 










Aku try jugak tulis sendiri. Ini hasilnya. Haha...last time belajar tulisan khat masa aku darjah dua sekolah agama. Peh peh dah berapa lama tinggal.



Ain pun try jugak


Meh aku share hasil khat pak cik Moonir. Ini yang aku tempah sahaja. Cuma RM1. Murah + cantik.


untuk boyfriend kita.heee...


ini nama aku. ce baca


ini nama aku berbinkan abah
Siti Maisarah binti Hambali. Perfecto!



ini pulak gabungan nama aku + jojo..ahaksss gediks 


Cantik kan??? Lepas ni nak liminate lepas tu nak frame kan...heee...
Bak kata encik Aziz, ARTS IS INVESTMENT. Tulisan khat juga cabang seni ye kawan-kawan.

=)

No comments: