Wednesday, June 12, 2013

Preparing myself for the last exam

Bismillahirohmanirrohim...


Hai saya dah nak start exam minggu depan. My last exam selepas tiga tahun belajar. Oh sangat sopan bila guna kata ganti diri saya. Haha saya sekarang perlu belajar adab sopan santun budi bicara sebab saya sejak sejak ni dah mula tunjukkan belang harimau saya. The real me. Dan saya tahu dah ramai yang tak suka kan saya bencikan saya. Haha jangan tipu. Saya tahu. Terima kasih. I'm deserve for it. Saya tahu itu. Saya cuma menjadi diri saya. Penat la asyik nak hipokrit jek. Bosan. Tak bebas hoi. Hahaha saya makan kerepek apa ni boleh jadi merepepk macam ni. Oh saya dah penat study. Esok nak balik UM. Dah almost seminggu lebih stay dekat rumah mencari ketenangan daripada saya asyik kena angin monsun jek. Ye dak? Hahaha bodohnya saya kalau tak terasa.


Eh saya tak ada nak update apa pun sebenarnya. By the way exam saya straight berderet empat hari. Nasib baik sehari satu paper jek. Pandai saya atur, kan? Haha bangga kejap.


Nampak...berderet tu...tabahlah wahai diri...


Study tak ada la smart mana tapi masih ada usaha lagi.
Semoga saya berjaya cemerlang untuk exam last ini. Saya tahu mak abah saya sentiasa doakan saya walaupun korang tak doakan saya. Hahaha...

No comments: