Sunday, May 20, 2012

Kenduri Kahwin

Assalamualaikum


13 Mei hari tu selamatlah sudah majlis sambut menantu, setelah sekian lamanya rumah atok tak buat kenduri kahwin. Hoyeahhh...pak cik saya dah kahwin. Sekarang tinggal seorang jek bujang terang tang2. Mak cik saya orang Kelantan. Welcome to our big family cik Mas. Agak terkilan jugak la sebab tak dapat ikut pergi Kelantan time nikah dan sanding kat sebelah sana. Nak buat macam mana...ada komitmen yang lain. Tapi abah dengan adik saya pergi.



pepagi 12hb saya dah gerak balik kampung rumah atok. Straight dari KL turun ke BP then terus balik Rengit. Seriuos penat, even just duduk dalam bas jek. Sampai2 rumah atok dah ramai orang rewang2. And of course kerana kepenatan plus kemalasan, saya hanya duduk2 membuang masa jadi penyebok jek. Just tolong apa2 yang patut jek.



Macam biasalah...lets picture tells the story mory...bhahaha




Raja Sehari - cik Asid & cik Mas



pagi hari, dimulakan dengan majlis khatam Quran
*mula2 i'm the one should be dekat stage tu join sepupu sekalian. Tapi disebabkan TERperiod pulak time tu, so telah diganti oleh adik saya




ada jugak nasyid oleh sepupu sekalian




owhhh ini adik perempuan saya




ini pulak adik lelaki saya (in red shirt)
*dengan the only sepupu lelaki yang sebaya dengan dia




ini pulak emak saya (baju hijau)
*takde gambar abah saya. sebab abah terlalu rajin rewang kat belakang :P




bersama dengan saudara mara dari Singapura




lain dari yang lain...
yang penting sangat sedap. susah nak jumpa kat KL :)




at last, pengatin diarak masuk
*setelah menunggu dan menunggu (terlambat sikit)





cik Asid dengan anak2 saudara




peaceee ^^




ehhh itu saya
*ambil berkat...sikit2 tempias pun jadi laaa...





kepenatan




sepupu saya




do i look good in this baju kurung n selendang???
payah nak matching kan baju ni dengan tudung...pergi masjid jamek beli selendang, tapi macam tak sesuai pulak. last2 bantai jek pakai selendang yang ada





again and again












peace...still waiting for my turn..bhahaha

bubye :)

No comments: