Tuesday, May 22, 2012

We are Johorian - Pemashor ♥

Assalamualaikum...



19 Mei hari tu saya ada join hari interaksi PEMASHOR (Persatuan Mahasiswa Johor). Seriously selama dah 2 tahun belajar dekat UM ni, baru sem ni la saya join persatuan ni. Salah satu sebabnya mungkin jugak sebelum ni persatuan ni macam senyap gila. Tak ada promote apa-apa, so saya pun fikir macam tak best jek pemashor ni. Tapi tuptup start sem ni pemashor macam dah mula nak naik balik. Ada jugak la aktiviti yang saya dah join. Ada jemputan dari mana2 organiser event.



Sebelum hari interaksi tu saya dah join first meeting untuk sesi pengenalan exco-exco yang baru dilantik. Tahniah...cuma saya rasa macam seronok pulak join pemashor ni. Kenal kawan2 dari satu negeri. Even kenal gitu-gitu jek...hehe



By the way, pemashor ada plan nak buat Festival Anak Johor...so rasa macam tak sabar nak join. Tapi rasa jek la...ngee~~ saya join pemashor ni just nak jadi ahli group yang aktif and enjoy setiap event yang saya join. Taknak serabutkan kepala sangat2. Nak relaks jek...bhahhaha



Ehhh nak update pasal interaksi sebenarnya...jom layan gambar jek la =='






tengah tunggu kawan2 yang lain
*sebelum bagi2 group









mulakan dengan senaman dulu sebab nak pusing satu UM...
takut ada yang injured nanti pulak



kami semua dibahagikan kumpulan mengikut nama daerah
ada Batu Pahat, Pontian, JB, Mersing dengan Muar






atas: group Pontian
bawah kanan: group Batu Pahat
bawah kiri: Mersing *kot






tengah tulis makanan yang famous dekat Johor
*salah satu checkpoint dalam explorace tu






lepas explorace ada jugak simple games
macam penyampai berita 5 kepala
ada jugak game ayat tanya
(ala-ala superspontan gituhhh)





habis game jek time untuk makan
owhhhh I really like style makan macam ni...rewang makan sedulang 4 5 orang
suka :D







time untuk bagi hadiah untuk game yang kita orang main tadi
1st: group Batu Pahat
2nd: group Mersing
3rd: group Pontian
4th: group Muar
5th: group Ledang ** tetiba jek muncul group baru






we are Johorian :D


till then, bubye :D

2 comments:

Mohd Najib said...

mai, johor kt mana?
bagus la pemashor dh mula naik balik, sem lepas slow..
sy ada jmpa dgn YDP, Jebat. dia cite jgk psl interaksi ni..
Hidup Anak Johor! :)

Sarahlaa... said...

Mai johor kat batu pahat jek...
aah sem2 lepas macam tak ada pape sangat...masa 1st year masuk pun ingat macam tak best jek
sebab tu baru sekarang saya join pemashor