Friday, May 4, 2012

Malam Suluh Sinar: as a technician


Assalamualaikum...


Alhamdulillah...selesai sudah penat lelah seharian jadi technician masa event Malam Suluh Sinar semalam. Saja-saja jek join plus dengar if join jadi AJK akan dapat sijil dari HEP. Plus dapat belajar benda baru.


Saya kena jadi technician dengan Diba sekali. Tapi Diba bahagian atas pentas. Saya bahagian audio. Kemain takut nak handle sendiri first2 tu. Mana tak nya...tak pernah2 jadi ajk teknikal. Nasib baik ada abang comel dengan abang kecil tolong...bhahaha....kemain gelak sakan jek saya kat tempat audio tu. Dia orang siap buli saya lagi. Nyampah tau...hahaha


Event ni sebenarnya senior saya yang perform. Yela...sejak2 jadi artis ni. Banyak betul job mereka. Tapi lagu2 Group Lagu Puisi (eSastera) tu memang best. Lagu suluh sinar best...


Jom layan gambar jek...bhahahha...




dengan Diba




yang lelaki tu on of the GLP group


Group Lagu Puisi eSastea



senior yang superb gilak...Kak Det n Kak Ida


till then, daa...

No comments: