Thursday, May 24, 2012

Selamat ulang tahun awak


Sighhh...kebosanan tengah hadap facebook atas meja belajar, tetiba naluri hati terdetik lagu selamat ulang tahun sayang terus terpacul nyanyi lagu tu. Pelik jugak sebenarnya kenapa tetiba rasa nak nyanyi lagu tu. Lepas tu terus angkat muka tengok kalendar depan mata.


Owhhh my!!! esok 25Mei...its mr E's birthday.


Hehhh!!! tak memasal rasa sebak. Yelah, sebak jugak kot sebab tak dapat nak sambut birthday dia. Apo nak buek...Takdo rezeki den la weyhhh oiii...



As friend, saya doakan yang terbaik jek untuk awak ye. Takkan ada niat jahat saya untuk awak or sesiapa pun yang ada kaitan dengan awak. Cuma kadang kala terkenang rasa geram jek. Maaf, saya juga insan biasa yang ada hati dan perasaan negatif. Tapi insyaAllah, saya mampu mengawal emosi diri...Untuk awak, saya doakan semoga awak capai apa jua yang awak impikan. Saya doakan awak bahagia dengan sesiapa pun yang awak pilih.


Lets bygone be bygone babe...insyaAllah :)





Yang tulus ikhlas ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu
Yang selalu memberi ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita-citamu
Harap nanti kita kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Kunanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan kau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu




btw, happy birthday mr. E


Your sincerly,
mizs MAI'sarah



p/s: Harap awak TERbaca entry ni...dan tak ada yang akan salah faham...saya tahu batas saya. Its just my wish to my friend...

No comments: