Sunday, January 16, 2011

Al-kisah tentang this week

Assalamualaikum…

Hai korang…entry kali ni nak update segala apa yang dah berlaku sepanjang this week. Seriously agak penat…tapi overall tetap best!!! Semuanya pengalaman yang menarik…sebenarnya aku tak berapa reti nak story dekat sini…sebabnya, terlalu best…kot la

Bermula minggu dengan hari Isnin..dengan jadual kuliah yang memang agak pack juga…dah kena start gerak kerja MALTIS. Of course aku kena jaga kaunter untuk pendaftaran. Perghhh…dengan meeting MALTIS lagi. Tak cukup dengan tu, tambah lagi meeting2 dekat kolej lagi.

Yang best nya..Jumaat…I’m free…so petang tu boleh pula pergi shopping dekat Time Square…sorry to say la…I memang shopaholic sikit… J

Fikir punya fikir…hari Sabtu dijangka bosan. Tapi, aku decide nak follow Nad join PEMARAK pergi UiTM Perak. Ada Konvensyen Anak Melayu Perak. Nampak tak ada contoh kegedikan di situ…dok seb0k menyemak dekat persatuan orang ..:P Sampai2 dah kena dengar ceramah..ala2 politik gitu…wahhh!!! Macam mana aku terlibat dengan bab2 politik ni? Aduyai…Perjalanan yang terlalu jauh aku kira. Dok jenuh aku duduk dalam bas tu..sakit pinggang..cuba bayangkan…dari 6.30 pagi bertolak… 11.30 malam baru sampai UM…fuhhh!!! Memang berasap punggung…

Dah la sampai KL lambat…pagi tadi pula ada program Team Building. Pukul 8 pagi dah kena terpacak dekat APM…gigih aku bangun pagi2 dengan mata yang agak berat untuk dibuka. Macam2 game ada..agak seronok juga la…senior2 memang sporting!!!

Fine!!! tak tahu macam mana nak express my feeling…

Meh la layan gambar2 posing sat...

(credit to : abang Shafiq - cilok dekat fb)

-dekat Time Square-


ala2 di China gitu...


-dekat UiTM Seri Iskandar, Perak-


MALTIS 2011
-Team Building-
line gossip...kena present!!! ntah pape jek...

game ulat beluncas...

persembahan aci2 buka pintu...
comel la abg sahfiq :)



terbaik!!! pengarah pun kena juga....:P
we are...AJK for MALTIS 2011...

sayonara...

^_^ psss...nak bagitau...tetiba hari tu 'dia' call...ape kes??? terkejut beruk I tau...dah nak start problem baru la gamak nye ni...

3 comments:

tukang karut said...

ehem...ehem.....cm ne perkembangan????bile nk story????

Sarahlaa... said...

story pasal 'tu' dh tutup...hahahahaha

tukang karut said...

x pe la x de jodoh...hahahahhaha