Monday, November 21, 2011

Kau hade??? Nan hado katanya!!!


Hye ualls...fuhhhhh (tiup habuk) serious lama dah tak update blog...naik sem hari tu terus busy memanjang dengan projek fakulti...dah macam datang UM ni bukan nak belajar...dah macam nak organise program jek...


Tipu kalau cakap tak penat..sangat penat! seminggu tak cukup tidur gara2 projek ni. Tapi sebenarnya sangat enjoy, BEST...dapat belajar banyak benda...kenal kawan2..makin rapat.

Yeahhh... ni la projek saya tu...saya jadi TP hokkeyyyy!!! TP yg tak guna...hahahha


Kalau dah jadi TP, harus laaa jadi fasi, kan! Yeahhh..dengan rasa tak malunya saya menari2 atas pentas dengan orang yang sangat ramai dalam dewan tu...

Fine!!! saya pun macam tak percaya dengan apa yang saya buat ni...

Saya atas pentas???



Ni 2nd day...saya dekat depan..Menari2 lagi??? Fine!!! saya memang boleh buat...



antara my friend yg jugak fasi


semangat jabatan itu sangat penting hokkeyyy!!! siap pakai celoreng kuning oren bagai...



Kau hado??? Nan hado!!!
Ni la maskod my jabatan (Jbtn Kesenian) - si Kuning Lebah
cerita pasal maskod...sangat la bersemangat waja kteorg ni...
saya, Diba, Ana, Abg Kahar n Kak Ida bersengkang mata sampai 3.30pagi semata-mata nak siapkan maskod ni sebab jeles giler dgn jbtn Linguistik yg ade maskod pari2 ok!!!

Tapi...tak kisah!!! Seni tetap meletop masa hari kejadian...


antara sukaneka yg ada...


tarik tali...sedih!!! awal2 dah kalah...tak lelaki langsung la abangku sekalian :'(


tarik tali perempuan menang...kot!!!

karaoke pun kteorg pulun habis...lakonan pon sama...cuma takde gambar jek...best giler anak2 kesenian berlakon...spontan hokeeyyyy!!! dpt task dari sedutan filem Labu Labi...terbaik wokkk


terima kasih kpd semua anak2 kesenian yg datang hari tu...
jabatan kteorg yg paling ramai datang hokeyyy!!! meletoop kata nye...
menyerlah lagi kau jah...kuning si lebah yg silau2 gituhhhh...hahahha
jabatan lain silalah jeles


Hasil usaha anak2 kesenian...inilah dia...terbaik wokkkk
bersemadi dengan aman lagi hamper ni dekat bilik saya...
tunggu time jamuan nanti baru balun semua...


fine!!! setel 1 projek...lepas ni proceed lagi 1 projek...memang mantap la, kan!!!

No comments: