Saturday, August 24, 2013

Our First Anniversarry


Hai uolls...lama tak update benda merepek, kan. Gila boring seharian duduk terperap dalam rumah ni. Better aku update something.

n yeahhhh...alhamdulillah my relationship dengan Jojo dah pun setahun.

Kalau ikut kalender Islam, awal raya hari tu (9 Ogos) dah genap setahun n kalau ikut kalendar biasa 19 Ogos hari tu baru genap setahun. n apa yang penting this month is our first anniversarry. Yeahhh!!! Love you so much bucuk!!! n 25 Ogos ni pulak my birthday...hoyeahhhh can i get a big hug from you as my present agagaggaga...LOL


Oh Tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku...aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia....


Haaa betul kata Judika dalam lirik lagu dia. Thanks Ya Rabb...Andai dia yang Kau kirimkan untuk masa depanku akan aku setia dengannya selagi dia setia dengan diri aku dan janji-janjinya.


Jujur aku cakap, this is my relationship yang gila best n gila rileks n i love him so much. Tu jek yang boleh aku cakap. I love him just because he is Jojo. Thats all. I love youuuuuuuuu bucuk... Gila tak best kan, sepanjang kita orang bersama boleh dikira dengan jari berapa kali jek kita orang bergaduh. Tu pun gaduh pasal hal yang serious jek. Oh memang gila best. 

Orang kata jauh di mata dekat di hati. Aku terlalu jauh dengan dia. Mungkin dugaan aku dah berupa itu. Dalam jauh jauh pun dia selalu ingatkan aku apa yang perlu. I think he's really the one that i need n like he said, i'm the one that he need. n yang paling penting dia tak manjakan aku untuk menjadi manja n gedik gedik punya girlfriend. 

I love youuuuuuuuuuuuu bucuk walaupun you tak hensem (macam la i kisah) 
tapi hati you hensem harharhar...

btw, i miss Jojo soooooooo much!!! lama gila tak jumpa dia. rindu time nak keluar jenjalan sama sama makan sama sama tengok movie sama sama. i really miss him so much (bertitik titik air mata jatuh) :'( 
Ya Rabb, jagakan dia untuk aku...


i trust you my dear, i will keep your promise n please don't make banana fruits two time hahahaha joking lohhh...simple word for you...please be mine, forever...



No comments: