Saturday, December 17, 2011

48 Day Honesty Challenge - Day 12,13,14

  1. Is there anyone who doesn’t like you because of something you did?
  2. Angry at anyone?
  3. What’s stopping you from going for the person you like?


- ada orang tak suka saya??? ada saya kisah??? lantak la...saya tak kacau deorang...saya buat apa yang saya suka...apa boleh saya buat, kalau dah orang tak suka apa yang saya buat...kita memang tak akan dapat puaskan hati semua orang termasuk diri kita sendiri

- Saya tak pandai nak marah2 orang...tapi bila saya marah, i really mean it...

- saya seorang yang terlalu mudah untuk sayangkan seseorang...bila saya mula percayakan seseorang, itu bermakna saya mengharapkan sesuatu daripadanya...tapi bila kepercyaan itu beransur hilang, saya hanya mampu berserah dan just go with the flow..saya seorang yang easy to forgive but hard to forget...

No comments: