Saturday, December 31, 2011

48 Day Honesty Challenge - Day 28


  1. What would you do if you found out the person you like was in a relationship?

seriously...saya sayangkan dia...masih lagi...walaupun kami dah putus tapi masih berkawan...
tapi berbekalkan kisah semalam dan hari ni, saya nekad untuk pergi...jauh dari hati dia..yesss...saya tahu saya kuat...


dia tak pilih sesiapa...tapi...saya tamak...memang...saya nak dia seorang jek...saya tahu dia tak boleh sayangkan saya seorang jek..sebab tu saya perlu pergi...jauh...


hari ni memang saya geram giler dekat awak...untunglaaa saya tak reti nak marah2 orang...kalau tak memang saya sembur awak habis-habisan...segeram geram saya, saya dok bebel jek kat diri sendiri...


Image Detail

"redha itu ikhlas...pasrah itu menyerah.."


p/s: saya tahu awak baca apa yg saya tulis..sorry kalau awak tak suka saya cerita pasal awak dekat sini...tapi saya peduli hapee...ni blog saya...

No comments: