Tuesday, December 20, 2011

48 Day Honesty Challenge - Day 15,16,17

challenge memang dah tak serupa challenge...asyik kumpul selonggok jek challenge ni sebab cik puan punya diri teramat la busy mengalahkan menteri...sentap! memang sangat GK...

  1. When was the last time you cried really hard?
  2. Is there anyone you would do anything for?
  3. Who was the last person you talked to for more than 10 minutes on the phone?


- tak berapa ingat bila last time saya nangis sepuas hati...tapi rasa2 nya time-time ni kot ...sebab masa tu memang down gila la...tapi Alhamdulillah...sekarang kembali tenang sikit...


- saya cuma nak buat yang terbaik untuk abah, emak dan adik-adik saya...insyaAllah...


- hohoho...2 3 hari lepas emak saya call malam2 buta...tetiba mak cakap saya macam dah lama sangat tak balik BP...hadoiiii..memang itulah kenyataannya...motif??? teramatlah busy...takpe2, nanti sabtu ni saya nak balik BP sudah...study week dah start...maksudnya, exam pun dah dekat...tak tahu apa nak jadi dengan pointer sem ni...takutttttt =='

No comments: