Monday, December 26, 2011

Ilham Seni: Orang kahwin, aku pun sibuk nak kahwin jugak...


Assalamualaikum...


Barulah terasa nak update benda yang menyibukkan diri selama ni...fuhhh..berbulan-bulan planning sampai kena tunda my weeding ni...opsss...haruslaaa my wedding...kerlasss kau maria


Ke Jinjang Pelamin katanya...tema warna harus la merah hati yawww...minggu lepas dah selamat langsung...Alhamdulillah...hahaha...terima kasih kepada yang datang...makan free uollss tak datang, teramat la rugi hokeyyy...meh layan gambar jek dulu...nanti aku story lagi



design ditempat khas dari CD's...
(tetibe femes nama kau kak^^)



*kata my wedding...apa kes jadi pengapit pulak...layannn



eehhhh...dah jadi pengantin pulak...
(tak tahu mana kutip pengantin lelaki)...hohoho...sentap ayat



sudahhhh...bertukar pengantin lelaki pulak...
yang tak boleh bla...time bersanding pun boleh curang ni...hampehhh betul



dah curang, tahu pulak nak rujuk ye...siap nak bagi bunga ros...
lantak tak layan...
*mana satu nak pilih ni...eerrrr




stop it!!! berangan jek tau...lalalala



ok ni la pengantin sebenar...



aku cuma sebagai penari sahaja...CUMA??? banyak aku punya cuma...
ni yang nak OVER kat sini...
akulah pengarah...akulah AJK...akulah yg menari...akulah yg menyanyi...akulah yg itu yg ini...semua akulah...


bersama bakal artis terkenal...
th


lastly...inilah sebenarnya my big projek yg sangat membuat kepala hotak berserabut macam nak tercabut sejak berbulan2 yg lepas...thanks a lot kepada semua yang terlibat...terutamanya artis2 Jabatan Kesenian Melayu, APM,UM...
banyak pengalaman yg saya belajar...walaupun teramat seteresss


p/s: kau hengat nak kahwin tu senang??? lepas handle benda ni baru tau kahwin tu teramat la susah...so, memang tak la aku nak kahwin cepat2...wahai encik lelaki idaman, muncul la anda disaat2 saya betul2 ready untuk semua ni...serious tak ready (walaupun dah pergi kursus kahwin)

No comments: